Rękodzieło – pomysł na biznes i to dla każdego
Styczeń 27, 2015
Fotowoltaika w Polsce
Luty 11, 2015

Rozgrzewka na 100%: popraw technikę treningu

Niezależnie od modelu treningu, który masz plan zrealizować, koniecznym elementem ćwiczeń jest rozgrzewka. Ogranicz zagrożenie kontuzji i zagwarantuj sobie jeszcze większe mięśnie w ledwie 60 sekund. Masz chwilę? Zatem do działania. Tę mantrę słyszysz od nas i towarzyszy z siłowni od zawsze: dobra technika wykonywania ćwiczeń jest kluczowa, jeżeli oczekujesz po swoim wysiłku dużych rezultatów. Bezsensowne wymachiwanie ciężarem powoduje, że ćwiczysz te mięśnie, jakich akurat ćwiczyć nie chcesz, lub nie trenujesz w ogóle, a jedyne, co sobie zapewniasz, to kontuzja. To gdzie ta wspaniała wiadomość?

Tutaj: udoskonalić technikę wykonywanych ćwiczeń możesz wg badaczy, nie wybierając się nawet na siłownię. Starczy, że polepszysz orientację przestrzenną, żeby łatwiej radzić sobie ze ciężkimi, złożonymi ćwiczeniami, jak podrzut bądź rwanie kettlebella – tłumaczą badacze z Anglii. Wykonuj naszą minigrę 2 razy w tygodniu, a właściwsza komunikacja między umysłem a mięśniami umożliwi Ci budować formę szybciej oraz bez niebezpieczeństwa kontuzji.Wyciągnij z ruchu jeszcze więcej.

Ulepsz orientację przestrzenną i organizację, by na siłowni walczyć o mięśnie, a nie o kontuzję.

1. Narysuj na kartce papieru A4 kettlebella i wytnij go. Powieś go na ścianie na wyciągnięcie ręki.

2. Zastaw jedno oko i spokojnie rozpocznij sięgać po kettlebell. Zablokuj ruch kilka milimetrów przed ścianą.

3. Wprowadź element wybijający Cię z równowagi, by ulepszyć ocenę Twojej pozycji w przestrzeni.

Nie jedynie w siłowni Trening to nie wszystko – pal więcej kalorii w przeciągu dnia, dokonując niewielu przydatnych zmian.

1. Do pracy jedź rowerem, a nie autem.

2. Wstawaj od biurka tak często, jak możesz.

3. Idź po schodach, zamiast jechać windą.

Chociaż wydaje się to proste, odpowiednia rozgrzewka przed ruchem to absolutna podstawa. Sprawdź, w jaki sposób nie jedynie się rozgrzać, lecz także wykorzystać energię mięśni w 100%.

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it. Ok