Coraz tańsze paliwo na stacjach
Październik 28, 2014
Tatuaż – modę lansują gwiazdy
Październik 28, 2014

Propozycja produktowa marki została ostatnio wzmocniona przez modele Macan, 918 Spyder i Panamera i Cayenne po modernizacji. Między innymi dzięki temu od stycznia do sierpnia 2014 roku niemiecki koncern dystrybuował na całym świecie blisko sto dwadzieścia tys. pojazdów, czyli o prawie 12 proc. więcej niż przed rokiem.

W samym tylko sierpniu do nabywców trafiło 15 tys. samochodów, co oznacza prawie 30-proc. wzrost. Także w Polsce koncern Porsche notuje rekordowy popyt – w I półroczu br. klienci odebrali 408 pojazdów tej firmy, o 78 proc. więcej niż w analogicznym czasie 2013 r.

Propozycja Porsche będzie niebawem poszerzona o model Cayenne S E-Hybrid, który debiutował na salonie marki w Paryżu. To pierwszy hybrydowy SUV premium z możliwością ładowania akumulatorów z gniazdka. Jego uśrednione zużycie paliwa wynosi 3,4 l/100 km. Tym samym niemiecki producent jako jedyny na świecie będzie miał w prospekcie produktowym aż 3 hybrydowe modele typu plug-in: supersportowy wóz 918 Spyder, limuzynę Panamera oraz właśnie SUV-a Cayenne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, aby oferować funkcje społecznościowe, analizować ruch i prowadzić działania marketingowe. Więcej informacji znajdziesz w polityce cookies.
Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? Zgadzam się