Coraz tańsze paliwo na stacjach
Październik 28, 2014
Tatuaż – modę lansują gwiazdy
Październik 28, 2014

Znacząca sprzedaż Porsche

Propozycja produktowa marki została ostatnio wzmocniona przez modele Macan, 918 Spyder i Panamera i Cayenne po modernizacji. Między innymi dzięki temu od stycznia do sierpnia 2014 roku niemiecki koncern dystrybuował na całym świecie blisko sto dwadzieścia tys. pojazdów, czyli o prawie 12 proc. więcej niż przed rokiem.

W samym tylko sierpniu do nabywców trafiło 15 tys. samochodów, co oznacza prawie 30-proc. wzrost. Także w Polsce koncern Porsche notuje rekordowy popyt – w I półroczu br. klienci odebrali 408 pojazdów tej firmy, o 78 proc. więcej niż w analogicznym czasie 2013 r.

Propozycja Porsche będzie niebawem poszerzona o model Cayenne S E-Hybrid, który debiutował na salonie marki w Paryżu. To pierwszy hybrydowy SUV premium z możliwością ładowania akumulatorów z gniazdka. Jego uśrednione zużycie paliwa wynosi 3,4 l/100 km. Tym samym niemiecki producent jako jedyny na świecie będzie miał w prospekcie produktowym aż 3 hybrydowe modele typu plug-in: supersportowy wóz 918 Spyder, limuzynę Panamera oraz właśnie SUV-a Cayenne.

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it. Ok